عباس عبدی در خصوص فساد چای دبش: متهم ردیف اول شخص حامی است و نه گیرنده ارز / بدون حامی هیچ شانسی برای پرداخت این ارزها وجود نداشته؛ مابهازای این حمایت چه بوده؟
کد خبر: ۳۷۶۵۸۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۳
عباس عبدی در خصوص فساد چای دبش نوشت: متهم ردیف اول شخص حامی است و نه گیرنده ارز.
وی در این باره نوشت: اگر دولت در صدد شفافیت است فقط به این پرسش پاسخ دهد؛ مقام رسمی حامی پرداخت این مبالغ کلان ارزی به «دبش» کیست؟ بدون حامی هیچ شانسی برای پرداخت این ارزها وجود نداشته است.
مابهازای این حمایت چه بوده؟ متهم ردیف اول شخص حامی است و نه گیرنده ارز.
عباس عبدی در خصوص فساد چای دبش نوشت: متهم ردیف اول شخص حامی است و نه گیرنده ارز.وی در این باره نوشت: اگر دولت در صدد شفافیت است فقط به این پرسش پاسخ دهد؛ مقام رسمی حامی پرداخت این مبالغ کلان ارزی به «دبش» کیست؟ بدون حامی هیچ شانسی برای پرداخت این ارزها وجود نداشته است.
مابهازای این حمایت چه بوده؟ متهم ردیف اول شخص حامی است و نه گیرنده ارز.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین