سخنگوی دولت: اگر نهادهای نظارتی فسادی را در دولت های قبل، کشف می کردند، با مقاومت دولت روبرو می شدند اما این دولت پیشگام مبارزه با فساد است
کد خبر: ۳۷۶۵۵۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۰

سخنگوی دولت در نشست پرسش و پاسخ با دانشجویان دانشکده پزشکی دانشگاه شهید بهشتی حاضر شد.به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، گزیده ای از اظهارات سخنگوی دولت در زیر آمده است:
یکی از نتایج گشت ارشاد مدیران شناسایی «فساد چای» در سال اول دولت بوده است
در دولت های قبلی داشتیم اگر فسادی در آن دولت اتفاق می افتاده نهادهای نظارتی بیرونی دخالت می کردند که حتی با مقاومت دولت روبرو می شدند.
دولت سیزدهم خود پیشگام مبارزه با فساد شده است.
بیش از 60 مدیر دولتی در طول دولت سیزدهم برکنار یا جابجا شدند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین