|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۵:۳۶

رئیس صداوسیما درمورد فردوسی پور:اسم نمی آورم، چون نمی خواهم به افراد وزن بدهم / بالاخره در این موارد باید چه کار کنیم؟ جایی که فکر می کنیم این چهره را نمی شود مدیریت کنیم، او را جایگزین می کنیم

کد خبر: ۳۷۶۵۵۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۶
در اولین جلسه دانشجویی مسئولیتم بسیج دانشجویی یک دانشگاه از من پرسیدند فلان سلبریتی مجری را چرا بیرون کردید؟ دوباره او را برگردانید.بالاخره ما چه کار باید انجام دهیم؟
پیمان جبلی رئیس صداوسیما با حضور در جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی، به دلایل کنار گذاشتن عادل فردوسی پور از تلویزیون پرداخت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، بخش هایی از اظهارات جبلی در زیر می آید:

 در اولین جلسه دانشجویی مسئولیتم بسیج دانشجویی یک دانشگاه از من پرسیدند فلان سلبریتی مجری را چرا بیرون کردید؟ دوباره او را برگردانید

بالاخره ما چه کار باید انجام دهیم؟

اگر بناست که از چهره ها استفاده کنیم باید این کار را انجام دهیم

جایی که نمی‌توانیم چهره را مدیریت کنیم جایگزین میکنم با فرد دیگری دوباره مورد سوال واقع می‌شویم

ما در عهده هام با رهبری در مورد تحول سازی در صداوسیما کوتاه نمی‌آییم

زیرساخت های ما فرسوده است. نفوذ در صداوسیما برای هک کردن، یک سال قبل از آمدن ما انجام گرفته بود.
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین