ادعای ارتش اسرائیل: به هدف خود در نابودی حماس نزیک شده ایم
کد خبر: ۳۷۶۴۷۷
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۴
پس از بیش از دو ماه درگیری که در آن هزاران غیرنظامی کشته شدهاند، ارتش اسرائیل مدعی است که حمله به غزه به هدف خود برای نابودی حماس نزدیک شده است.

بی بی سی: ارتش اسرائیل میگوید به هدف خود در نابودی حماس نزیک شده است.پس از بیش از دو ماه درگیری که در آن هزاران غیرنظامی کشته شدهاند، ارتش اسرائیل مدعی است که حمله به غزه به هدف خود برای نابودی حماس نزدیک شده است.
هرتزل هالوی، رئیس ستاد ارتش اسرائیل گفته که نشانههایی وجود دارد که حماس در حال فروپاشی است.
او گفت که عملیات نظامی باید جدیت و قدرت بیشتر ادامه یابد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین