واکنش نماینده مجلس نسبت به ماجرای چای دبش: بانک مرکزی برای واردات چای بی کیفیت نزدیک به ۴ میلیارد دارد اما برای واردات خودرو پول ندارد؟!
کد خبر: ۳۷۶۱۴۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۶

نماینده مجلس به ماجرای فساد چای دبش واکنش نشان داد. رشیدی کوچی نوشت: بانک مرکزی نزدیک به ۴ میلیارد دلار ارز برای واردات چای بی کیفیت که جز نارضایتی و فساد چیزی به دنبال نداشته دارد اما برای واردات خودرو که خواست عموم مردم همراه با تبعات مثبت اقتصادی و اجتماعی برای کشور است ندارد (هرچند معتقدم برای واردات خودرو یک سنت ارز دولتی لازم نیست).
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین