|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۶:۲۶

واکنش عبدی به اظهارات بازرس ویژه رئیسی درمورد برکناری مدیران مربوطه در فساد واردات چای: اینگونه که آمده، ظاهرا وزیر هم هست

کد خبر: ۳۷۶۰۴۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۹

عباس عبدی تحلیلگر سیاسی به اظهارات بازرس ویژه رئیسی درمورد فساد در واردات چای واکنش نشان داد.

عبدی در صفحه توییتر خود نوشت: خوب بود بالاترین سطوح مقامات برکنار شده را هم اعلام می کردید؟

وی افزود: این گونه که آمده، ظاهرا وزیر هم هست.

لازم به ذکر است که درویشیان بازرس ویژه رئیس جمهوری گفته است که دولت، مدیران دخیل در پرونده فساد ۳ میلیارد دلاری واردات چای، در بالاترین سطوح برکنار کرده است.
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین