|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۰:۲۲

اسرائیل می‌گوید از روز جمعه ۴۰۰ نقطه را در غزه هدف قرار داده است

کد خبر: ۳۷۶۰۳۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۷

ارتش اسرائیل گفته است که فعالیت نظامی خود را در جنوب نوار غزه تشدید کرده است.

به گفته ارتش اسرائیل از زمان پایان آتش‌بس در روز جمعه تا کنون ۴۰۰ نقطه را هدف قرار داده است.

مقامات بهداشتی غزه می‌گویند از روز جمعه دست‌کم ۲۴۰ نفر شهید شده‌اند.
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین