رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران اعلام کرد:۲ نیروگاه در تهران مازوت می سوزانند
کد خبر: ۳۷۶۰۲۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۶
مهدی پیرهادی رییس کمیسیون سلامت شورای شهر گفت: در جلسه روز گذشته استانداری تهران، نماینده پخش و پالایش رسماً اعلام کرد که ۲ نیروگاه از مازوت استفاده میکنند.

مهدی پیرهادی رییس کمیسیون سلامت شورای شهر گفت: در جلسه روز گذشته استانداری تهران، نماینده پخش و پالایش رسماً اعلام کرد که ۲ نیروگاه از مازوت استفاده میکنند.به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، او گفت: شاید در دولتهای قبل نیز به این موضوع بسیار کمتر توجه شدهاست اما باید در این دوره موضوع به طور جدی پیگیری و حل شود.
X Share
در همین زمینه بخوانید
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین