|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۹:۰۱

رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران اعلام کرد:۲ نیروگاه در تهران مازوت می سوزانند

کد خبر: ۳۷۶۰۲۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۶
مهدی پیرهادی رییس کمیسیون سلامت شورای شهر گفت: در جلسه روز گذشته استانداری تهران، نماینده پخش و پالایش رسماً اعلام کرد که ۲ نیروگاه از مازوت استفاده می‌کنند.


مهدی پیرهادی رییس کمیسیون سلامت شورای شهر گفت: در جلسه روز گذشته استانداری تهران، نماینده پخش و پالایش رسماً اعلام کرد که ۲ نیروگاه از مازوت استفاده می‌کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، او گفت: شاید در دولت‌های قبل نیز به این موضوع بسیار کمتر توجه شده‌است اما باید در این دوره موضوع به طور جدی پیگیری و حل شود.
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین