حماس: دشمن امروز آتشبس را نقض کرد؛ با آن برخورد کردیم / تا زمانی به آتشبس پایبندیم که دشمن به آن پایبند باشد
کد خبر: ۳۷۵۷۶۴
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۵
سخنگوی القسام گفت: تا زمانی که دشمن به توافق آتشبس پایبند باشد ما نیز به آن پایبند هستیم و از میانجیها میخواهیم که اشغالگران را تحت فشار قرار دهند تا به تمام مفاد آتشبس پایبند باشند.

ایرنا: سخنگوی نظامی گردانهای شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس در سخنانی با ارائه توضیحاتی درباره درگیریهای صبح امروز (سهشنبه) در شمال نوار غزه، این اقدام رژیم صهیونیستی را نقض توافق آتشبس ارزیابی کرد.به گزارش شبکه الجزیره، ابو عبیده اظهار داشت: صبح درگیری میدانی در شمال نوار غزه در نتیجه نقض آشکار توافق آتش بس توسط دشمن رخ داد و مجاهدان ما با این نقض برخورد کردند.
خرید لوازم خانگی با اقساط ۲۴ ماهه، بدون ضامن، بدون پیشپرداخت
سخنگوی القسام گفت: تا زمانی که دشمن به توافق آتشبس پایبند باشد ما نیز به آن پایبند هستیم و از میانجیها میخواهیم که اشغالگران را تحت فشار قرار دهند تا به تمام مفاد آتشبس پایبند باشند.
این اظهارات پس از آن بیان شد که منابع خبری صبح امروز اعلام کردند که تعدادی از نظامیان صهیونیست که قصد پیشروی در یکی از محورهای غزه را داشتند، با مقابله نیروهای مقاومت رو به رو و مجبور به عقبنشینی شدند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین