|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۵:۰۴

دوباره حادثه در پله برقی های مترو تهران/ ۴ نفر مصدوم شدند

کد خبر: ۳۶۶۷۵۱
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۶
محمد اسماعیل توکلی، سرپرست اورژانس تهران درباره جزییات این حادثه گفت: حوالی ساعت ۱۱ امروز بر اثر سقوط‌ از پله برقی در ایستگاه مترو امام خمینی(ره) ۴ نفر مصدوم شدند.

ایلنا: سرپرست اورژانس تهران از مصدومیت ۴ نفر به دلیل سقوط از پله‌برقی در ایستگاه امام خمینی(ره) خبر داد.

محمد اسماعیل توکلی، سرپرست اورژانس تهران درباره جزییات این حادثه گفت: حوالی ساعت ۱۱ امروز بر اثر سقوط‌ از پله برقی در ایستگاه مترو امام خمینی(ره) ۴ نفر مصدوم شدند.

وی ادامه داد: ۲ ‌نفر (یک نفر آقا و یک نفر خانم) به مراکز درمانی منتقل شده‌اند.

به گفته سرپرست اورژانس تهران ۲ ‌دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام‌ شدند.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: حال عمومی مصدومان مساعد گزارش شده است.
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین