استقبال رسمی رئیسی از رئیسجمهور ازبکستان
کد خبر: ۳۶۶۶۰۹
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۴
در مراسم استقبال رسمی از «شوکت میرضیایف» رئیس جمهور ازبکستان، ابتدا سرود ملی دو کشور نواخته شد و روسای جمهور پس از ادای احترام به پرچم و سان دیدن از یگان تشریفات حاضر در محل استقبال، اعضای هیئتهای عالیرتبه همراه را به یکدیگر معرفی کردند.

سید ابراهیم رئیسی ظهر امروز یکشنبه در مجموعه فرهنگی-تاریخی سعدآباد از همتای ازبکستانی خود به شکل رسمی استقبال کرد.در مراسم استقبال رسمی از «شوکت میرضیایف» رئیس جمهور ازبکستان، ابتدا سرود ملی دو کشور نواخته شد و روسای جمهور پس از ادای احترام به پرچم و سان دیدن از یگان تشریفات حاضر در محل استقبال، اعضای هیئتهای عالیرتبه همراه را به یکدیگر معرفی کردند.
روسای جمهور ایران و ازبکستان همچنین دیداری خصوصی با یکدیگر داشته و پس از برگزاری نشست هیئتهای عالیرتبه همراه، در مراسم امضای اسناد همکاری میان مقامات دو کشور، شرکت خواهند کرد
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین