۱۸ نفر بر اثر سقوط از پلهبرقی در ایستگاه مترو شهید بهشتی مصدوم شدند
کد خبر: ۳۶۶۲۵۴
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۷
محمد اسماعیل توکلی سرپرست اورژانس استان تهران اظهار کرد: بر اثر سقوطپله برقی در ایستگاه مترو شهید بهشتی(ره) ۱۸ نفر مصدوم شدند که ۹ نفر به مراکز درمامی انتقال یافتند.

فارس: سرپرست اورژانس استان تهران گفت: بر اثر سقوطپله برقی در ایستگاه مترو شهید بهشتی ۱۸ نفر مصدوم شدند که ۹ نفر به مراکز درمامی انتقال یافتند.محمد اسماعیل توکلی سرپرست اورژانس استان تهران اظهار کرد: بر اثر سقوطپله برقی در ایستگاه مترو شهید بهشتی(ره) ۱۸ نفر مصدوم شدند که ۹ نفر به مراکز درمامی انتقال یافتند.
وی ادامه داد:همچنین یکدستگاه اتوبوس آمبولانس، ۵ دستگاه آمبولانس و سه دستگاه موتورلانس به محل حادثه اعزامشدند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین