سخنگوی وزارت خارجه: مذاکرات درباره تبادل زندانیان با آمریکا از طریق واسطهها ادامه دارد / منتظر نتیجهدهی گفتوگوهای دیپلماتیک از طریق واسطهها هستیم
کد خبر: ۳۶۶۱۵۱
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴

سخنگوی وزارت خارجه درباره تبادل زندانیان با آمریکا گفت: امیدواریم شاهد این اتفاق باشیم. ما همه اقدامات را با نگاه به جنبه انسانی این موضوع انجام دادیم و مذاکرات از طریق واسطهها ادامه دارد و میتوانیم اظهار خرسندی کنیم.ناصر کنعانی ادامه داد: در صورتی طرف مقابل همین جدیت را از خود نشان دهد این رخداد میتواند در آینده نزدیک رخ دهد. منتظر نتیجهدهی گفتگوهای دیپلماتیک از طریق واسطهها هستیم.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین