مدیران الهلال برای مذاکره با نیمار وارد پاریس شدند
کد خبر: ۳۶۶۱۱۵
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۶
این باشگاه عربستانی بالاترین رقم تاریخ را به مسی داد اما این بازیکن تصمیم گرفت که راهی لیگ آمریکا شود.

باشگاه الهلال بعد از ناکامی در جذب لیونل مسی این بار قصد جذب نیمار را دارد.به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی میل ، باشگاه الهلال قصد دارد که در تابستان یک سورپرایز بزرگ برای هواداران خود داشته باشد.
این باشگاه عربستانی بالاترین رقم تاریخ را به مسی داد اما این بازیکن تصمیم گرفت که راهی لیگ آمریکا شود.
الهلالیها این بار سراغ نیمار رفتهاند و قصد دارند که او را وسوسه کنند.
نمایندگان این باشگاه عربستانی راهی پاریس شده اند تا با نیمار مذاکره کنند.
الهلال حاضر است که با حقوق ۲۰۰ میلیون یورویی در سال نیمار را جذب کنند و به پاری سن ژرمن هم برای یک فصل ۴۷ میلیون یورو بدهد.
گمانه زنیها درباره جدایی نیمار از پاری سن ژرمن در تابستان زیاد است و به نظر میرسد که او هم مانند مسی، تیم را ترک کند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین