|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۶:۲۳

ویدیو / نماینده اردبیل: حضرت عباسی من شاسی بلند نگرفتم ولی برخی نمایندگان گرفتند

کد خبر: ۳۶۶۰۵۱
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۱:۴۲
موسوی نماینده اردبیل در نشست با اعضای حزب پیشرفت و عدالت در اردبیل با بیان اینکه نباید افکار عمومی را علیه نماینده و یا روحانیت مخدوش کرد، گفت: بنده خودرویی نگرفتم، اما برخی از نمایندگان این خودرو‌های شاسی بلند را گرفته اند و در این زمینه نهاد‌های نظارتی و قانونی باید پیگیر موضوع باشند.
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین