|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۰:۱۷

ترابی پس ار قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی: پا پس نکشیدیم

کد خبر: ۳۶۵۶۳۰
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۴

هافبک پرسپولیس می‌گوید هواداران در اواخر بازی کمی دل‌سرد شدند اما پا پس نکشیدیم تا قهرمان شدیم.

به گزارش ایسنا، مهدی ترابی پس از پیروزی دو بر یک سرخپوشان مقابل استقلال و قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی اظهار کرد: تولد امام رضا را تبریک می‌گویم. امیدوارم هواداران راضی باشند چون اواخر بازی کمی دلسرد شدند اما ما پا پس نکشیدیم. از هواداران تشکر می‌کنم که کنار ما بودند و امیدوارم در بازی‌های آسیایی موفق عمل کنیم.

ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین