ترابی پس ار قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی: پا پس نکشیدیم
کد خبر: ۳۶۵۶۳۰
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۴

هافبک پرسپولیس میگوید هواداران در اواخر بازی کمی دلسرد شدند اما پا پس نکشیدیم تا قهرمان شدیم.به گزارش ایسنا، مهدی ترابی پس از پیروزی دو بر یک سرخپوشان مقابل استقلال و قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی اظهار کرد: تولد امام رضا را تبریک میگویم. امیدوارم هواداران راضی باشند چون اواخر بازی کمی دلسرد شدند اما ما پا پس نکشیدیم. از هواداران تشکر میکنم که کنار ما بودند و امیدوارم در بازیهای آسیایی موفق عمل کنیم.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین