امیرعبداللهیان: روابط ایران و امارات در بخش دولتی و خصوصی توسعه مییابد
کد خبر: ۳۶۵۵۹۵
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۳
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در دیدار خلیفه شاهین المرر وزیر مشاور دولت امارات متحده عربی با وی، با اشاره به سیاست همسایگی دولت سیزدهم در توسعه روابط با همسایگان از امارات به عنوان شریک تجاری مورد اعتماد یاد کرد و افزود: روابط دو کشور در دو سطح دولتی و بخش خصوصی توسعه می یاید.

ایرنا: وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران از امارات متحده عربی به عنوان شریک تجاری مورد اعتماد یاد و تصریح کرد، روابط دو کشور در دو سطح دولتی و بخش خصوصی توسعه مییابد.حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در دیدار خلیفه شاهین المرر وزیر مشاور دولت امارات متحده عربی با وی، با اشاره به سیاست همسایگی دولت سیزدهم در توسعه روابط با همسایگان از امارات به عنوان شریک تجاری مورد اعتماد یاد کرد و افزود: روابط دو کشور در دو سطح دولتی و بخش خصوصی توسعه می یاید.
وزیر امور خارجه گسترش همکاری های مشترک را به نفع دو کشور و منطقه دانست.
خلیفه شاهین المرر وزیر مشاور دولت امارات متحده عربی نیز در این دیدار بر عزم امارات برای توسعه مناسبات با جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین