مدافع استقلال داربی ۱۰۱ را از دست داد؟/ غلامی به فیزیوتراپی رفت!
کد خبر: ۳۶۵۴۷۵
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۱:۴۵
غلامی در روزهای اخیر با احساس درد در ناحیه عضلات شکم تمرینات خود را پیگیری میکرد اما شدت درد او در تمرین امروز بیشتر بود و زودتر از سایر بازیکنان تمرین را ترک کرد تا راهی فیزیوتراپی شود.

عارف غلامی، مدافع میانی استقلال به دلیل درد کهنهای که در ناحیه شکم خود داشت، زودتر از سایر بازیکنان تمرین این تیم را ترک کرد.به گزارش ایسنا، غلامی در روزهای اخیر با احساس درد در ناحیه عضلات شکم تمرینات خود را پیگیری میکرد اما شدت درد او در تمرین امروز بیشتر بود و زودتر از سایر بازیکنان تمرین را ترک کرد تا راهی فیزیوتراپی شود.
باید دید آیا غلامی به داربی پایتخت میرسد یا ساپینتو یک مهره دیگرش را هم قبل از فینال روز چهارشنبه مقابل پرسپولیس از دست میدهد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین