خزعلی، معاون رئیسی: دولت در لایحه عفاف و حجاب دخل و تصرفی نداشته / لایحه قوه قضائیه تقریبا با همان شکل به مجلس ارسال شد
کد خبر: ۳۶۵۳۳۷
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۰

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: با توجه به اینکه لایحه عفاف و حجاب رویکرد قضایی دارد و به جرم می پردازد، عملا دولت در آن دخل و تصرفی نکرده است.به گزارش روابط عمومی معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده، انسیه خزعلی افزود: لایحه قوه قضائیه تقریبا با همان شکل ولی با ضمیمه کردن نظرات دولت به مجلس ارسال شده است.
خزعلی با تاکید بر اینکه دولت خود برنامهها و پیشنهادهای دیگری در این زمینه دارد، اظهار امیدواری کرد که این نظرات در مجلس اعمال شود.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین