|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۸:۴۶

گفت‌وگوی تلفنی وزرای خارجه ایران و عمان پس از مبادله زندانیان بین تهران و بروکسل

کد خبر: ۳۶۵۲۳۶
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۷
طرفین در این گفت‌وگوی تلفنی و در آستانه سفر جناب آقای هیثم بن طارق سلطان عُمان به تهران، در خصوص برنامه های محتوایی پیش بینی شده بحث و تبادل نظر کردند.


حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه ایران در گفتگوی تلفنی با بدر السید البوسعیدی وزیر امور خارجه عُمان، در خصوص مناسبات فیمابین بحث و تبادل نظر کرد.

طرفین در این گفت‌وگوی تلفنی و در آستانه سفر جناب آقای هیثم بن طارق سلطان عُمان به تهران، در خصوص برنامه های محتوایی پیش بینی شده بحث و تبادل نظر کردند.

امیرعبداللهیان ضمن ابلاغ سلام رییس جمهور کشورمان، دیدار و تماس های سران دو کشور را بسیار حائز اهمیت توصیف کرد.

گفتنی است که ساعاتی پیش عمان اعلام کرد که مبادله زندانیان بین بلژیک و ایران در حال انجام است.
در گزارش تلویزیون عمان آمده است که «افراد آزاد شده امروز جمعه از تهران و بروکسل به مسقط منتقل شدند تا برای بازگشت به کشورهایشان آمده شوند.»

ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین