رئیس صداوسیما: تولید «سلمان» و «موسی» در حال انجام است/ باید هر سال یک اثر یا نمایش فاخر را پخش کنیم
کد خبر: ۳۶۵۰۹۴
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۱

خبرگزاری دانشجو: پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیما پس از جلسه هیات دولت گفت: باید به تولید مستمر و مداوم نمایشهای فاخر برویم. نباید این طور باشد که هر ۱۰ یا ۱۵ سال یک کار فاخر مثل مختار یا سلمان تولید کنیم.او افزود: به طور استاندارد باید هفتهای یک بخش از یک سریال فاخر را نمایش دهیم، برای این کار نیاز به حمایتهای بیشتر داریم.
جبلی گفت: تولید نمایش فاخر سلمان و موسی پیش میرود، ولی چند سال طول میکشد. باید طوری برنامه ریزی کنیم که هر سال یک اثر یا نمایش فاخر را پخش کنیم.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین