|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۸:۱۴

بازگشایی خیابان ولیعصر در پی سقوط درخت/سقوط درخت خسارت جانی و مالی نداشت

کد خبر: ۳۶۴۹۳۹
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۱
احسان صفایی درخصوص سقوط یک اصله درخت در خیابان ولیعصر (عج) قبل از میدان تجریش که حوالی ظهر امروز اتفاق افتاد، اظهار کرد: این درخت جزو درخت‌های قدیمی خیابان ولیعصر (عج) بود که به دلیل اینکه ریشه های سست و سطحی داشت و با توجه به قدمت آن از محور اصلی خود خارج شده بود.

سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه یک درباره سقوط یک اصله درخت در خیابان ولیعصر(عج) توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش ایسنا، احسان صفایی درخصوص سقوط یک اصله درخت در خیابان ولیعصر (عج) قبل از میدان تجریش که حوالی ظهر امروز اتفاق افتاد، اظهار کرد: این درخت جزو درخت‌های قدیمی خیابان ولیعصر (عج) بود که به دلیل اینکه ریشه های سست و سطحی داشت و با توجه به قدمت آن از محور اصلی خود خارج شده بود.

بر اساس گزارش سایت شهر، وی افزود: سقوط این درخت خسارت جانی و مالی نداشت و در مدت زمانی کوتاهی از سطح خیابان برداشته و محور بازگشایی شد.
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین