تذکر یک نماینده به رئیسی: حقوق و مزایای ما و شما نمیگذارد، گرانی و بیپولی را درک کنیم
کد خبر: ۳۶۳۰۴۳
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۱
محمد رضا صباغیان نماینده مجلس در پیامی شفاهی در مجلس خطاب به رئیس جمهور: و ما ادارک گرانی؟ و ما ادارک تورم؟ و ما ادارک بیپولی؟. او گفت حقوق و مزایای ما و شما نمیگذارد،گرانی و بیپولی را درک کنیم
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین
