|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۱:۱۸

تذکر یک نماینده به رئیسی: حقوق و مزایای ما و شما نمی‌گذارد، گرانی و بی‌پولی را درک کنیم

کد خبر: ۳۶۳۰۴۳
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۱
محمد رضا صباغیان نماینده مجلس در پیامی شفاهی در مجلس خطاب به رئیس جمهور: و ما ادارک گرانی؟ و ما ادارک تورم؟ و ما ادارک بی‌پولی؟. او گفت حقوق و مزایای ما و شما نمی‌گذارد،گرانی و بی‌پولی را درک کنیم
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین