سخنگوی وزارت خارجه: ایران هیچگاه میز مذاکره را ترک نکرده / درباره پیش نویسی که رد و بدل شد اعلام کردیم که آمادگی داریم در کوتاهترین زمان ممکن جمع بندی مذاکرات انجام شود / ابتکاراتی را ارائه و از همه ظرفیتها استفاده کردیم / از خطوط قرمز خود عقب نشینی نخواهیم کرد
کد خبر: ۳۶۲۹۲۵
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۵

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: ایران هیچگاه میز مذاکره را ترک نکرده است و درباره پیش نویسی که رد و بدل شد ایران اعلام کرد آمادگی داریم در کوتاهترین زمان ممکن جمع بندی مذاکرات انجام و گامهای لاززم برای بازگشت مسؤولانه و متعهدانه همه طرفها به برجام برداشته شود.او افزود: ایران ابتکاراتی را ارائه و از همه ظرفیتها استفاده کرد. به تاکتیکهای طرف مقابل آشنایی داریم و در عین حال ایران منافع خود را به خوبی تعریف کرده و از خطوط قرمز خود عقب نشینی نخواهد کرد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین