|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۴:۳۴

دومین تماس تلفنی وزرای خارجه ایران و جمهوری آذربایجان طی یک هفته

کد خبر: ۳۶۲۷۶۰
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۷
استمرار دیدار وزرای خارجه جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان در پایتخت های دو کشور از جمله موضوعات در دستور کار مشترك می باشد.


امیرعبداللهیان و جیحون بایرامف وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان امشب سومین دور مذاکرات تلفنی خود را در خصوص آخرین تحولات مناسبات دوجانبه انجام‌دادند.

در این دور از گفتگوها طرفین ، پیگیری توافقات فیمابین دو کشور را مورد تاکید قرار دادند.

استمرار دیدار وزرای خارجه جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان در پایتخت های دو کشور از جمله موضوعات در دستور کار مشترك می باشد.

در این گفتگوی سازنده، طرفین بر تداوم رایزنی های مقامات دو کشور تاکید کردند.
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین