دومین تماس تلفنی وزرای خارجه ایران و جمهوری آذربایجان طی یک هفته
کد خبر: ۳۶۲۷۶۰
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۷
استمرار دیدار وزرای خارجه جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان در پایتخت های دو کشور از جمله موضوعات در دستور کار مشترك می باشد.

امیرعبداللهیان و جیحون بایرامف وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان امشب سومین دور مذاکرات تلفنی خود را در خصوص آخرین تحولات مناسبات دوجانبه انجامدادند.در این دور از گفتگوها طرفین ، پیگیری توافقات فیمابین دو کشور را مورد تاکید قرار دادند.
استمرار دیدار وزرای خارجه جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان در پایتخت های دو کشور از جمله موضوعات در دستور کار مشترك می باشد.
در این گفتگوی سازنده، طرفین بر تداوم رایزنی های مقامات دو کشور تاکید کردند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین