نشست کابینه سعودی به ریاست ملکسلمان برای بررسی توافق ایران
کد خبر: ۳۶۲۶۴۴
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۲
پایگاه عربنیوز گزارش داد در این جلسه رایزنیهای انجامشده در پکن در خصوص توافق میان و عربستان سعودی و همچنین گامهای لازم برای از سرگیری روابط دیپلماتیک و فعالیتهای کنسولی مورد بحث قرار گرفت.

فارس: منابع رسانهای گزارش دادهاند ملک سلمان، پادشاه عربستان سعودی امروز سهشنبه ریاست نشست اعضای کابینه که در آن درباره تحولات مربوط به توافق برای ازسرگیری روابط با ایران بحث شد را به عهده گرفت.پایگاه عربنیوز گزارش داد در این جلسه رایزنیهای انجامشده در پکن در خصوص توافق میان و عربستان سعودی و همچنین گامهای لازم برای از سرگیری روابط دیپلماتیک و فعالیتهای کنسولی مورد بحث قرار گرفت.
اعضای کابینه علاوه بر این یادداشت تفاهم حاصلشده میان وزارت انرژی و اداره امنیت انرژی در چین در زمینه انرژی پاک هیدروژنی را به تصویب رساندند.
صبح پنجشنبه ۱۷ فروردین، وزرای خارجه ایران و عربستان سعودی بعد از حدود ۷ سال و ۳ ماه قطع روابط، در پکن رسما دیدار و بیانیهای مشترک را امضا کرده و بر آمادگی برای از بین بردن موانع پیش روی گسترش همکاریها تأکید کردند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین