|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۰:۲۷

ویدیو / محمود کریمی: برخی مسئولان گلایه کرده‌اند که چرا نامه امیرالمومنین (ع) را می‌خوانی؟

کد خبر: ۳۶۲۶۲۱
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۵
محمود کریمی (مداح) در کلیپی متعلق به یک مراسم خود به تاریخ ۱۹ فروردین ماه که از وی پخش شده می‌گوید: برخی مسولان گفته‌اند چرا نامه امیر مؤمنان و توصیه‌های ایشان به مالک در نهج البلاغه را می‌خوانی؟! و وی از این کار منع شده و دیگر آن را نمی‌خواند!
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین