دیدار امیرعبداللهیان با وزیر خارجه عربستان در چین
کد خبر: ۳۶۲۳۶۹
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۵
وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ایران و عربستان در این دیدار با تاکید بر از سرگیری رسمی روابط دوجانبه، گام های اجرایی در مسیر بازگشایی سفارتخانه ها و سرکنسولگری های دو کشور، را مورد گفتگو و تبادل نظر قرار داده و در خصوص برخی از موضوعات روابط دوجانبه گفتگو و تبادل نظر خواهند کرد.

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران در راس هیاتی شب گذشته بمنظور دیدار با فرحان همتای عربستانی خود وارد پکن شد.به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ایران و عربستان در این دیدار با تاکید بر از سرگیری رسمی روابط دوجانبه، گام های اجرایی در مسیر بازگشایی سفارتخانه ها و سرکنسولگری های دو کشور، را مورد گفتگو و تبادل نظر قرار داده و در خصوص برخی از موضوعات روابط دوجانبه گفتگو و تبادل نظر خواهند کرد.
طی این سفر ملاقات دوجانبه ای نیز میان وزیر امور خارجه ایران با همتای چینی بمنظور گفتگو و تبادل نظر در زمینه های مختلف همکاری دوجانبه و نیز مسائل مورد اهتمام منطقه ای و بین المللی صورت خواهد گرفت.
X Share
در همین زمینه بخوانید
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین