حضور سفیر عربستان در ضیافت سفارت ایران در بغداد
کد خبر: ۳۶۲۱۲۱
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۸
محمد کاظم آل صادق سفیر جمهوری اسلامی ایران از عبدالعزیز الشمری سفیر عربستان و سفرای کشورهای اسلامی در بغداد برای حضور در ضیافت افطار سفارت دعوت کرد که الشمری به آن پاسخ مثبت داد و در آن حضور یافت.

ضیافت افطاری از سوی سفارت جمهوری اسلامی ایران در بغداد برگزار شد که حضور سفیر عربستان در آن از نکات قابل توجه این مراسم بود.
محمد کاظم آل صادق سفیر جمهوری اسلامی ایران از عبدالعزیز الشمری سفیر عربستان و سفرای کشورهای اسلامی در بغداد برای حضور در ضیافت افطار سفارت دعوت کرد که الشمری به آن پاسخ مثبت داد و در آن حضور یافت.
سفیران عربستان و ایران در این ضیافت همچنین به گفتگو درباره مسائل مورد اهتمام مشترک پرداختند.
محمد کاظم آل صادق سفیر جمهوری اسلامی ایران از عبدالعزیز الشمری سفیر عربستان و سفرای کشورهای اسلامی در بغداد برای حضور در ضیافت افطار سفارت دعوت کرد که الشمری به آن پاسخ مثبت داد و در آن حضور یافت.
سفیران عربستان و ایران در این ضیافت همچنین به گفتگو درباره مسائل مورد اهتمام مشترک پرداختند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین
