۵ کشته و ۴۴ مصدوم بر اثر واژگونی اتوبوس در محور بیرجند - سربیشه
کد خبر: ۳۶۱۷۵۲
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۹
سرهنگ علیرضا رضایی افزود: این حادثه ساعت ۰۴:۰۶ بامداد امروز بر اثر واژگونی اتوبوس در کیلومتر ۲۵ جاده بیرجند - سربیشه و پنج کیلومتری شهر مود رخ داده است.
ایرنا: رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: بر اثر واژگونی اتوبوس مسافربری مشهد – زابل در جاده بیرجند - سربیشه پنج نفر فوت و ۴۴ نفر مصدوم شدند.
سرهنگ علیرضا رضایی افزود: این حادثه ساعت ۰۴:۰۶ بامداد امروز بر اثر واژگونی اتوبوس در کیلومتر ۲۵ جاده بیرجند - سربیشه و پنج کیلومتری شهر مود رخ داده است.
وی بیان کرد: ۴۱ نفر از مصدومان حادثه به بیمارستان منتقل و سه نفر توسط تیم اورژانس در محل درمان شدند.
رئیس پلیس راه خراسان جنوبی اظهار داشت: علت این حادثه هنوز مشخص نشده و در دست بررسی قرار دارد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین