سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی:زمان استفاده از بستههای اینترنت تمدید می شود
کد خبر: ۳۵۲۰۷۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۵
بر اساس این اطلاعیه در پی هماهنگی انجام شده با اپراتورهای تلفن همراه، از زمان عادی شدن شرایط و رفع محدودیتها در دسترسی به اینترنت، حجم باقیمانده بستههای اینترنت کاربران، معادل زمان قطعی، تمدید میشود.

بر اساس اعلام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، زمان استفاده از بستههای اینترنت همراه پس از رفع محدودیتها تمدید میشود.به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در اطلاعیهای اعلام کرد: مدت زمان استفاده از حجم باقیمانده بستههای اینترنت کاربران تمدید میشود.
بر اساس این اطلاعیه در پی هماهنگی انجام شده با اپراتورهای تلفن همراه، از زمان عادی شدن شرایط و رفع محدودیتها در دسترسی به اینترنت، حجم باقیمانده بستههای اینترنت کاربران، معادل زمان قطعی، تمدید میشود.
X Share
در همین زمینه بخوانید
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین