وزارت علوم: اکثر دانشجویان دستگیر شده، آزاد شدهاند / برگزاری «حضوری» کلاسهای درس ادامه مییابد
کد خبر: ۳۵۱۹۵۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۶

سخنگوی وزارت علوم با اشاره به برگزاری کلاسهای روز گذشته دانشگاهها به صورت حضوری گفت: کلاسهای درس در دانشگاههای کشور به صورت حضوری برگزار شده و به همین شکل ادامه خواهد یافت.علی شمسی پور در صفحه توئیتر خود نوشت: "با تلاش وزیر علوم و همکاری دستگاههای امنیتی و قضایی اکثر دانشجویان دستگیر شده در ناآرامیهای اخیر آزاد شدند. رایزنی ها برای آزادی مابقی آنها ادامه دارد.
کلاسهای درس در دانشگاههای کشور به صورت حضوری برگزار شده است و به همین شکل ادامه خواهد یافت."
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین