مخابرات: قطع برق، علت اختلال در برخی از سرویسهای مخابرات در تهران است
کد خبر: ۳۵۱۷۲۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۴

ایرنا: مدیرکل ارتباطات و امور بینالملل مخابرات گفت: علت اختلال به وجود آمده در برخی سرویسهای این شرکت نظیر اینترنت، قطع برق در یکی از مناطق است که با تلاش همکاران ما بخش عمدهای از اختلالات رفع شده است.از ساعت ۳ عصر روز گذشته (سهشنبه) برخی از سرویسهای شرکت مخابرات ایران دچار اختلال شده است.
«محمدرضا بیدخام» مدیرکل ارتباطات مخابرات و امور بین الملل مخابرات به خبرنگار ایرنا گفت: علت اختلال به وجود آمده در برخی سرویسهای مشتریان در شهر تهران در این مجموعه به دلیل قطع برق است.
وی افزود: با تلاش همکاران ما در شب گذشته، این مشکل را در اغلب نقاط حل شد و اکنون بخش اندکی از سرویسهای مشترکان تهرانی دچار مشکل است که آن نیز به زودی رفع خواهد شد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین