|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۵:۳۵

واکنش محمد علی ابطحی به اعلام تنبیه انضباطی «سرتیم خاطی گشت ارشاد» بابت برخورد با یک مادر

کد خبر: ۳۴۷۲۴۷
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۱

فعال سیاسی اصلاح طلب به اطلاعیه پلیس درباره «برخورد انضباطی» با «سرتیم»خاطی یک واحد گشت ارشاد به علت «برخورد خارج از ضوابط» با یک مادر واکنش نشان داد.

ابطحی ، فعال سیاسی اصلاح طلب نوشت :

خانمی که جلو #گشت ارشاد برای رهایی دخترش ضجه می زد دل همه را لرزاند.

پلیس گفته با مامور خاطی برخورد کرده. آفرین. به بقیه گشتی ها مهربانی آموزش بدهید تا تکرار نشود

ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین