واکنش محمد علی ابطحی به اعلام تنبیه انضباطی «سرتیم خاطی گشت ارشاد» بابت برخورد با یک مادر
کد خبر: ۳۴۷۲۴۷
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۱

فعال سیاسی اصلاح طلب به اطلاعیه پلیس درباره «برخورد انضباطی» با «سرتیم»خاطی یک واحد گشت ارشاد به علت «برخورد خارج از ضوابط» با یک مادر واکنش نشان داد.ابطحی ، فعال سیاسی اصلاح طلب نوشت :
خانمی که جلو #گشت ارشاد برای رهایی دخترش ضجه می زد دل همه را لرزاند.
پلیس گفته با مامور خاطی برخورد کرده. آفرین. به بقیه گشتی ها مهربانی آموزش بدهید تا تکرار نشود

X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین