|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۶:۱۲

قرقاش: نیاز به تنش زدایی با ایران وجود دارد / آماده همکاری با طرح آمریکا هستیم اما هیچ کشور‌ی در منطقه را هدف قرار نمی‌دهیم، مخصوصا تهران

کد خبر: ۳۴۶۹۹۵
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۸


فارس: یک مقام بلند پایه امارات متحده عربی در گفت‌و‌گو با یک شبکه خبری آمریکایی بر لزوم تنش زدایی با ایران تاکید کرد.

«انور قرقاش» وزیر مشاور امارات متحده عربی به «بکی اندرسون» خبرنگار «سی‌ان‌ان» گفت: «ما آماده همکاری با طرح آمریکا هستیم، اما هیچ کشور دیگری در منطقه را هدف قرار نمی‌دهیم و من به طور خاص به ایران اشاره می‌کنم. امارات در حال اعزام سفیر خود به تهران است.»

قرقاش به خبرنگار سی‌ان‌ان گفت که نیاز به تنش زدایی با ایران وجود دارد.

وی گفت: «ما باید راه حل هایی پیدا و همچنین باید از همکاری‌های اقتصادی در زمینه های مختلف استفاده کنیم.»
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین