ریزش ساختمان مسکونی در خیابان جی اصفهان / حبس ۴ نفر در زیر آوار / حال یک دختر ۱۵ ساله وخیم است
کد خبر: ۳۴۶۸۵۵
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۶

سخنگو سازمان آتشنشانی شهرداری اصفهان گفت: در حادثه ریزش ساختمان در محله جی اصفهان چهار نفر در زیر آوار محبوس شدند.تسنیم: سخنگو سازمان آتشنشانی شهرداری اصفهان گفت: در حادثه ریزش ساختمان در محله جی اصفهان چهار نفر در زیر آوار محبوس شدند.
در بعد از ظهر امروز 22 تیرماه در محله اللهاکبر خیابان جی شهر اصفهان ساختمانی مسکونی ریزش کرد.
سخنگوی سازمان آتشنشانی شهرداری اصفهان در جمع خبرنگاران در این خصوص اظهار داشت: بلافاصله بعد از اعلام حادثه هشت ایستگاه آتشنشانی به محل اعزام شدند و برای خارج کردن افراد محبوس در زیر آوار اقدام کردند.
وی افزود: از بین چهار محبوس این حادثه در بدو ورود نیروهای آتشنشانی یک خانم 38 ساله و یک دختر 15 ساله از طریق پنجره از زیر آوار خارج شدند.
وی در ارتباط با وضعیت دو مصدوم عنوان کرد: حال دختر 15 ساله وخیم است.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین