|
امروز: دوشنبه ۰۱ تير ۱۴۰۵ - ۱۵:۵۰

گرد و غبار بیش از ۱۴۰ خوزستانی را راهی بیمارستان‌ کرد

کد خبر: ۳۴۶۶۹۴
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۹


ابسنا: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از مراجعه ۱۴۷ بیمار دارای علائم تنفسی و قلبی به مراکز درمانی خوزستان در پی وقوع گرد و غبار در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

دکتر حبیب حی اظهار کرد: در پی وقوع پدیده گرد و غبار، از ساعت ۸ صبح یکشنبه ۱۹ تیرماه تا ساعت ۸ صبح دوشنبه ۲۰ تیرماه، ۱۴۷ نفر با عوارض گرد و غبار اعم از علائم تنفسی و قلبی و... به مراکز درمانی خوزستان مراجعه کرده‌اند.

وی افزود: ۱۳۵ نفر از این افراد به صورت سرپایی درمان و دو نفر در بخش‌های عادی بیمارستان‌ها بستری شدند. ۱۰ نفر نیز در بخش‌های ویژه بستری شده‌اند.
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین