سانا: آمریکاییها ۴۵ تانکر نفت مسروقه سوریه را به عراق منتقل کردند
کد خبر: ۳۴۶۴۷۲
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۵
سانا پیشتر اعلام کرده بود که نیروهای آمریکایی بار ۴۰ دستگاه کامیون بزرگ را که گندم منطقه جزیره سوریه بود، به سرقت برده و آن را به سمت پایگاههای خود در شمال عراق بردند.
خبرگزاری رسمی سوریه امروز (پنجشنبه) اعلام کرد که نیروهای آمریکایی ۴۵ تانکر نفت مسروقه سوریه را به پایگاههای خود در عراق منتقل کردند.به گزارش ایسنا، خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) امروز اعلام کرد، نیروهای آمریکایی محموله جدیدی از نفت مسروقه سوریه را با ۴۵ تانکر از منطقه الجزیره سوریه به پایگاههای خود در عراق منتقل کردند.
سانا پیشتر اعلام کرده بود که نیروهای آمریکایی بار ۴۰ دستگاه کامیون بزرگ را که گندم منطقه جزیره سوریه بود، به سرقت برده و آن را به سمت پایگاههای خود در شمال عراق بردند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین