|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۳:۱۹

ویدیو/ اصرار صداوسیما برای نام نبردن عنوان پزشک برای یک زن

کد خبر: ۳۴۶۲۴۴
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۶
خانم پزشک در یزد به یک مصدوم کمک می کند و باعث نجات او می شود. صدا و سیما گزارشی تهیه می کند و در تمام گزارش، از دکتر به عنوان بانو نام می برند! حتی صحبتهای خانواده مصدوم را تقطیع می کنند که عنوان دکتر حذف شود! نظام پزشکی کرمان نامه ای در اعتراض به صدا و سیما نوشته اند که تصویر نامه آن را می بینید
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین