دبیر ستاد احیای امر به معروف: ۱۱ دستگاه حاکمیتی در راستای «گشت ارشاد مسئولین» تذکر گرفتند / در راس این دستگاهها وزارت گردشگری، صدا وسیما و دانشگاه آزاد است
کد خبر: ۳۴۶۲۳۹
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۲

فارس نوشت : دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کشور طی نامهای در راستای تحقق گشت ارشاد مسئولین به رؤسای ۱۱ دستگاه حاکمیتی که ترک فعل کرده و در برداشتن اولین قدم در تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر کوتاهی کردهاند، تذکر داد.سید محمدصالح هاشمی گلپایگانی دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کشور طی نامهای در راستای تحقق گشت ارشاد مسئولین به رؤسای ۱۱ دستگاه حاکمیتی که ترک فعل کرده و در برداشتن اولین قدم در تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر کوتاهی کردهاند، تذکر داده و مهلتی جهت تحقق این مهم اعلام کرد.
تشکیل شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در هر دستگاهی گامی به منظور تحقق اصل هشتم قانون اساسی جهت کاربردی کردن امربه معروف و نهی از منکر خصوصاً در حوزه مردم به مسئولین است.
سخنگوی ستاد امربه معروف و نهی از منکر: قبول دارم که شکایت ما از کلیپ تبلیغاتی یک شرکت بستنی سازی به بیشتر دیده شدنش کمک کرد، اما ...
در میان همه دستگاههای دولتی و نهادهای حاکمیتی فقط رؤسای ۱۱ دستگاه با وجود ابلاعیههای لازم در این خصوص اهمال کرده و راه ارتباطی امر به معروف و نهی از منکر بین مسئولین و مردم را برقرار نکردهاند.
در راس این دستگاهها وزارت گردشگری و صنایع دستی، سازمان صدا وسیما و دانشگاه آزاد اسلامی است. در حالی که این دستگاهها بیشتر از بقیه به تقویت و نهادینه شدن امر به معروف و نهی از منکر نیاز دارند.
متأسفانه بی توجهی و اهمال مدیران این دستگاهها به فریضه امر به معروف و نهی از منکر باعث خسران فرهنگی در جامعه میشود.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین