خبرگزاری دولت: دسترسی به سامانههای بانکی ایران از خارج کشور، با هدف دفع حملات سایبری قطع شد / این محدودیتها موقتی است
کد خبر: ۳۴۶۲۰۴
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۱
ایرنا، خبرگزاری رسمی دولت نوشت: دسترسی ایرانیان به سامانههای بانکی در خارج از کشور، با هدف پیشگیری از حملات سایبری و به طور موقت قطع شده است.
در پی انتشار برخی خبرها مبنی بر محدودیت دسترسی ایرانیان به سامانههای بانکی در خارج از کشور، خبرنگار ما موضوع را پیگیری کرد که مشخص شد محدودیتهای اعمالشده به توصیه مراجع ذیصلاح و در راستای مقابله با تهدیدات سایبری و صرفا در خصوص تعداد محدودی از بانکها است که بیشترین اتصال خارج از کشور به سامانههای بانکی اعم از اینترنتبانک و همراهبانک را دارند.
طبق اعلام مراجع ذیصلاح، این محدودیتها موقتی است.
در پی انتشار برخی خبرها مبنی بر محدودیت دسترسی ایرانیان به سامانههای بانکی در خارج از کشور، خبرنگار ما موضوع را پیگیری کرد که مشخص شد محدودیتهای اعمالشده به توصیه مراجع ذیصلاح و در راستای مقابله با تهدیدات سایبری و صرفا در خصوص تعداد محدودی از بانکها است که بیشترین اتصال خارج از کشور به سامانههای بانکی اعم از اینترنتبانک و همراهبانک را دارند.
طبق اعلام مراجع ذیصلاح، این محدودیتها موقتی است.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین