نماینده مجلس: رئیس سازمان برنامه و بودجه فراموش کرده که حذف ارز ترجیحی اصرار دولت بود و ما در مجلس مخالف بودیم / شجاع باشید و عواقب تصمیمات نسنجیده تان را بر عهده بگیرید
کد خبر: ۳۴۵۷۱۵
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۸

احمد نادری نماینده مجلس در توییتی نوشت: «جناب میرکاظمی فرموده اند: بخشی از گرانی ها ناشی از حذف ارز ترجیحی است که مصوبه مجلس است.گویا فراموش کرده اند که حذف ارز ترجیحی اصرار دولت بود و ما مخالف بودیم. اگر یادشان رفته، می توانم صحبت های عزیزان در مجلس را پخش کنم.
شجاع باشید و عواقب تصمیمات نسنجیده تان را بر عهده بگیرید.»
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین