مسمومیت ۸۴ نفر در پی مصرف الکل تقلبی در خوزستان / مرگ دو تن تاکنون
کد خبر: ۳۴۵۶۳۹
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۶

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از مسمومیت ۸۴ نفر در پی مصرف الکل تقلبی در خوزستان خبر داد.دکتر حبیب حیبر در گفتوگو با ایسنا، اظهار کرد: از ۲۳ خردادماه تاکنون ۸۴ نفر بر اثر مصرف الکل تقلبی دچار مسمومیت شده و در بیمارستانهای خوزستان بستری شدهاند.
وی افزود: دو نفر در پی این مسمومیت جان باختهاند.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در حال حاضر ۳۳ نفر از این بیماران بستری و ۴۹ نفر ترخیص شدهاند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین