معاون دادستان تهران:
وضعیت نوزاد رها شده در نازی آباد مطلوب است
کد خبر: ۳۴۵۴۲۳
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۰

معاون دادستان تهران گفت: نوزاد رها شده در نازی آباد در شیرخوارگاه حضرت رقیه(س) نگهداری می شود و وضعیت جسمانی او مطلوب است.به گزارش روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب تهران، نجف جابری سالخورده، معاون دادستان و سرپرست دادسرای ناحیه ۱۶ در بازدید از شیرخوارگاه حضرت رقیه (س) گفت: نوزاد رها شده در نازی آباد به این شیرخوارگاه منتقل شد و بر پایه اعلام پرستار شیرخوارگاه، وضعیت جسمی طفل مطلوب و صرفاً ورم جزئی پشت سر وی وجود دارد و هم اکنون در حال معالجه است.
جابری در پایان با ابراز رضایت از وضعیت مطلوب این شیرخوارگاه گفت: حدود ۸۸ نوزاد وکودک ۶ ماهه تا ۶ ساله در این محل نگهداری و هزینه های آنها، از سوی سازمان بهزیستی و کمک های خیرین تأمین اعتبار می شود.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین