فارس: یکی از عوامل هک سامانههای شهرداری تهران دستگیر شد/ فرد دستگیرشده با سرویسهای خارجی ارتباط داشت
کد خبر: ۳۴۵۰۶۸
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۲
خبرگزاری فارس از قول یک منبع آگاه نوشته است که: «یکی از عوامل خرابکار دخیل در هک سامانه های شهرداری تهران شناسایی و دستگیر شده است. گفته میشود فرد دستگیر شده با سرویسهای خارجی در ارتباط بوده است.»

خبرگزاری فارس نوشت که یکی از عوامل خرابکار دخیل در هک سامانههای شهرداری تهران شناسایی و دستگیر شد.به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، ۱۴ روز پیش سامانههای شهرداری تهران مورد حمله سایبری قرار گرفت.
این اتفاق که به دنبال سلسله حملات هکری در کشور به وقوع پیوسته بود ارائه خدمات شهرداری به مردم را تحت تاثیر خود قرار داد.
خبرگزاری فارس از قول یک منبع آگاه نوشته است که: «یکی از عوامل خرابکار دخیل در هک سامانه های شهرداری تهران شناسایی و دستگیر شده است. گفته میشود فرد دستگیر شده با سرویسهای خارجی در ارتباط بوده است.»
X Share
در همین زمینه بخوانید
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین