|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۷:۱۱

چمران: بیش از این نمی‌توانیم برای ترافیک تهران کاری کنیم / تمام دوربین‌های پایتخت فعال است

کد خبر: ۳۴۵۰۳۱
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳

باشگاه خبرنگاران: چمران گفت: وضعیت ترافیک تهران مانند قبل است و متأسفانه شهرداری و شورای شهر نیز بیش از این نمی‌تواند کاری کند.

رئیس شورای شهر در هفتادمین جلسه علنی این شورا گفت: موضوع ساختمان‌های نا ایمن به جا‌های خوبی رسیده و پیشرفت داشته همچنین به تعدادی دستگاه اخطار داده شده است.

او گفت: به نظر می‌رسد در حوزه مترو و شهرداری باید فکری کرد، کارمندان شهرداری حقوق زیادی ندارند.

مهدی چمران گفت: دوربین‌های طرح ترافیک درحال کار هستند، شورای شهر و شهرداری بیشتر از این نمی‌توانند کاری کنند، تمام دستگاه‌ها باید پای کار بیایند.
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین