عضو هیئت رئیسه مجلس: دولت باید کالابرگ بدهد، اما هنوز سوئیچ‌های بانک مرکزی برای این کار آماده نیست / درمورد زمان اجرایی شدن کالابرگ، دو، سه تاریخ به ما اعلام کرده‌اند؛ مشاور خارجی هم گرفته‌اند

کد خبر: ۳۴۴۹۳۸
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۱
امیرآبادی به خبرگزاری دانشجو گفت: بر اساس قانون مجلس، دولت باید قیمت ها را در سطح شهریور 1400 نگه دارد و مابقی را از طریق کالابرگ پرداخت کند. اما چون هنوز سوئیچ های بانک مرکزی اجازه تنظیم کارت الکترونیکی را نمی دهد باید نقدی پرداخت شود.



احمد امیرآبادی فراهانی، عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: گرانی برخی اقلام متاثر از افزایش ۵۷ درصدی حقوق‌ها و دستمزد‌ها و سودجویی یک عده است که باید با آن‌ها برخورد شود. دولت و مجلس نباید اجازه بدهند که به ملت فشار وارد شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تبیر و امید، او افزود: کسانی که قیمت ها را بدون اجازه دولت بالا می برند یا احتکار می کنند، افراد سودجو هستند.

امیرآبادی به خبرگزاری دانشجو گفت: بر اساس قانون مجلس، دولت باید قیمت ها را در سطح شهریور 1400 نگه دارد و مابقی را از طریق کالابرگ پرداخت کند. اما چون هنوز سوئیچ های بانک مرکزی اجازه تنظیم کارت الکترونیکی را نمی دهد باید نقدی پرداخت شود.

او در پاسخ به اینکه این ماجرا تا چه زمانی ادامه خواهد داشت گفت: دو سه تاریخ به ما اعلام کرده اند ولی چون مشاور خارجی هم گرفته اند، امکان دارد شهریور به بعد باشد.
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین