یک دیپلمات اروپایی: پیامهای جدید ایران قابل توجه نیست، فقط گفته بودند اگر قطعنامه را پس بگیرید، جلساتی برگزار میکنیم
کد خبر: ۳۴۴۸۰۱
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۷
این دیپلمات اروپایی در توضیح پیامهایی که وزارت خارجه ایران از طریق اتحادیه اروپا و سایر طرفها به ایالات متحده رسانده است، گفت: «هیچ چیز قابل توجهی نیست».وی افزود که این پیامها فقط در مورد برگزاری جلسات در صورت پس گرفتن قطعنامه بود.

لارا روزن روزنامه نگار امریکایی در خبرنامهی خود تحت عنوان «دیپلماتیک» نوشت: یک دیپلمات اروپایی گفت، پیش از اقدام پیشبینیشده امروز شورای آژانس بینالمللی انرژی اتمی، ایران در روزهای اخیر پیامهایی مبنی بر برگزاری جلساتی در صورت لغو قطعنامه ارسال کرده است.به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، این دیپلمات اروپایی در توضیح پیامهایی که وزارت خارجه ایران از طریق اتحادیه اروپا و سایر طرفها به ایالات متحده رسانده است، گفت: «هیچ چیز قابل توجهی نیست».
وی افزود که این پیامها فقط در مورد برگزاری جلسات در صورت پس گرفتن قطعنامه بود.
این دیپلمات اروپایی پیش بینی کرد که ایران واکنش شدیدی به قطعنامه نشان دهد.
وی تصریح کرد: «آنها در قبال آژانس بین المللی انرژی اتمی اقداماتی را انجام خواهد داد، اما من هنوز معتقدم که آنها مذاکرات را به طور کامل قطع نخواهند کرد.»
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین