ویدیو/ لحظه قطع برق دوربینهای فراپادمانی آژانس
کد خبر: ۳۴۴۷۹۲
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۲
سازمان انرژی اتمی از قطع فعالیت دو دوربین فراپادمانی آژانس در ایران خبر داد و اعلام کرد: از امروز فعالیت دوربینهای فراپادمانی دستگاه اندازه گیری بر خط سطح غنا OLEM و فلومتر آژانس قطع میشود که دستور آن به مسئولان مربوطه داده شده است.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین
