خطیبزاده: بانیان قطعنامه شورای حکام مستقیما مسئول تبعات بعدی هستند
کد خبر: ۳۴۴۷۷۵
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۱

سخنگوی وزارت امور خارجه، بانیان قطعنامه ضد ایرانی شورای حکام آژانس بینالمللی انرژی اتمی را مسئول تبعات بعدی این اقدام دانست و تاکید کرد: پاسخ ایران قاطع و متناسب است.سعید خطیب زاده در پاسخ به قطعنامه ضد ایرانی آژانس بین المللی انرژی اتمی در توئیتی نوشت: آمریکا و سه کشور اروپایی با تلاش برای پیشبرد یک قطعنامه برآمده از سوء محاسبه و مشاوره غلط علیه کشوری با شفافترین برنامه هستهای صلح آمیز در جهان، اغراض کوتهبینانه خود را فراتر از اعتبار آژانس قرار دادند.
سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: بانیان این قطعنامه مستقیما مسئول تبعات بعدی هستند. پاسخ ایران قاطع و متناسب است.
قطعنامه پیشنهادی آمریکا و تروئیکای اروپا علیه ایران، روز چهارشنبه بهرغم مخالفت جدی چین و روسیه در نشست فصلی شورای حکام آژانس بینالمللی انرژی اتمی به تصویب رسید.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین